ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ






QR-код «Если ты пострадал(а) от домашнего насилия»:

НАРМАТЫЎНА-ПРАВАВЫЯ АКТЫ

ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 18 чэрвеня 1993 г. № 2435-XII "Пра ахову здароўя".
ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Пра звароты грамадзянаў і юрыдычных асоб".
УКАЗ ПРЭЗІДЭНТА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Пра адміністрацыйныя працэдуры, ажыццяўляемыя дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзянаў".
ПАСТАНОВА МІНІСТЭРСТВА АХОВЫ ЗДАРОЎЯ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 04 студзеня 2020 г. № 2 "Пра пытанні арганізацыі дзейнасці службы хуткай медыцынскай дапамогі".
ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Пра асновы адміністрацыйных працэдур".
ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ад 13 ліпеня 2012 г. № 412-З "Пра занясенне дадаткаў і змен у Закон Рэспублікі Беларусь «Пра асновы адміністрацыйных працэдур».
ПОСТАНОВЛЕНИЕ СОВЕТА МИНИСТРОВ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ 10 февраля 2009 г. № 182 «Об оказании платных медицинских услуг государственными учреждениями здравоохранения».

АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ,
АЖЫЦЦЯЎЛЯЕМЫЯ ПА ЗАЯВАХ ГРАМАДЗЯН


Адміністрацыйная працэдура № 1.1.5
«Аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і»
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
* заява;
* пашпарт або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія складаліся на такім уліку дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;
* звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці.
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1 месяц з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, каб. № 306,
юрысконсульт Міхаловіч Ірына Мікалаеўна, у яе адсутнасць Мілеўская Вольга Іванаўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 1.1.7
«Аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў»
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
* заява;
* пашпарт або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян.
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

15 дзён з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, каб. № 306,
юрысконсульт Міхаловіч Ірына Мікалаеўна, у яе адсутнасць Мілеўская Вольга Іванаўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 1.3.1
«Аб стане на ўліку тых, хто мае патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў»
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
* пашпарт або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян.
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

у дзень звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
6 месяцаў

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, каб. № 306,
юрысконсульт Міхаловіч Ірына Мікалаеўна, у яе адсутнасць Мілеўская Вольга Іванаўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.1
"Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з арт. 51 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь,
Пастановы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 16 чэрвеня 2014 г. № 40
)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
-
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, аддзел кадраў, каб. № 304,
начальнік аддзела кадраў Мазала Таццяна Пятроўна.

Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.2
«Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з арт. 51 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь,
Пастановы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 05 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
-
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, аддзел кадраў, каб. № 304,
начальнік аддзела кадраў Мазала Таццяна Пятроўна.

Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.3
«Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы»

(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з арт.1 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь,
Дадаткі 2 Пастановы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
-
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, аддзел кадраў, каб. № 304,
начальнік аддзела кадраў Мазала Таццяна Пятроўна.

Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.4
«Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з арт. 51 Працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь, Пастановы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 7 ліпеня 2010 г. № 95 са зменамі і дапаўненнямі)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

-

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.5
"Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* листок нетрудоспособности (справка о временной нетрудоспособности).

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

не пазней за дзень выплаты чарговай заработнай платы, стыпендыі, дапамогі

Тэрмін дзеяння дакумента
на тэрмін указаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы аб часовай непрацаздольнасці)

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.6
"Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;
* пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;
* пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);
* копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей - усынавілі) дзяцей;
* выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавіцелі), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
* дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным доме;
* копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або)
звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента
адначасова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.8
«Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камiсii.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або)
звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента
адначасова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.9
«Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* пасведчанні аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь) пры наяўнасці такога пасведчання;
* копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;
* выпіскі (копіі) працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
* дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакіраваным жылым доме;
* даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якія мае ўстанова адукацыі);
* копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў;
* даведка аб выхадзе на працу, службу, вучобу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або)
звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.9.1
"Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* пасведчанні аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь) пры наяўнасці такога пасведчання;
* копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;
* выпіскі (копіі) працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
* дамавая кніга (пры яе наяўнасці) - для грамадзян, якія пражываюць у аднакватэрным, блакіраваным жылым доме;
* даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якія мае ўстанова адукацыі);
* копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў;
* даведка аб выхадзе на працу, службу, вучобу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або)
звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.12
«Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);
* копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў;
* копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;
* даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);
* звесткі аб атрыманых даходах (іх адсутнасці) кожнага члена сям'і за год, які папярэднічае году звароту;
* пасведчанне дзіцяці-інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для сем'яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;
* даведка аб утрыманні аліментаў і іх памеры;
* даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;
* пасведчанне інваліда – для аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, якому ўстаноўлена інваліднасць I або II групы;
* выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) або іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць;
* пасведчанне аб заключэнні шлюбу, копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства – для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, іншых ваеннаабавязаных асоб».

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента
па 31 ліпеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-,18-гадовага ўзросту

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.13
"Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

лісток непрацаздольнасці

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння дакумента
на тэрмін указаны ў лістку непрацаздольнасці

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.14
"Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

лісток непрацаздольнасці

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння дакумента
на тэрмін указаны ў лістку непрацаздольнасці

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.16
«Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

лісток непрацаздольнасці

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння дакумента
на тэрмін указаны ў лістку непрацаздольнасці

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.18
«Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 5 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.18.1
"Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 5 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.19
«Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 05 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
-
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, аддзел кадраў, каб. № 304,
начальнік аддзела кадраў Мазала Таццяна Пятроўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.20
«Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 11 жніўня 2010 г. № 46)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.24
«Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 5 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
-
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1, акушэрскі корпус, 3-ці паверх, адміністрацыя, каб. №302,
старшыня камісіі па аздараўленні Жыгала Кацярына Мікалаеўна, у яе адсутнасць Мазала Таццяна Пятроўна.
Панядзелак - пятніца: з 9.00 да 13.00, з 14.00 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.25
«Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 05 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
-
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ва ўстанову аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. Міцкевіча, 1 (акушэрскі корпус, будынак адміністрацыі) 3 паверх, аддзел кадраў, каб. № 304,
начальнік аддзела кадраў Мазала Таццяна Пятроўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 13.00, з 13.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.29
"Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 5 кастрычніка 2010 г. № 140)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

3 дні з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 2.35
«Выплата дапамогі на пахаванне»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 10 ліпеня 2015 г. № 585)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінуўшага);
* даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў РБ;
* пасведчанні аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;
* пасведчанні аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);
* даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў.
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або)
звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Тэрмін дзеяння дакумента
адначасова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 7.2.1
"Выдача заключэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з загадам Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 10.12.2014 г. № 93 «Аб зацвярджэнні інструкцыі аб парадку стварэння і дзейнасці ўрачэбна-кансультацыйных і іншых камісіі»)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1 дзень пасля правядзення пасяджэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
Тэрмін дзеяння дакумента
ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання
ці патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі

Звяртацца ў амбулаторна-паліклінічныя падраздзяленні, псіханеўралагічны дыспансер, процітуберкулёзны дыспансер, жаночую кансультацыю, скурна-венералагічны дыспансер установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца" (у адпаведнасці з відам наяўнага захворвання) да свайго ўрача ў гадзіны яго прыёму.
Лекар прадстаўляе пацыента медычна-кансультацыйнай камісіі падраздзялення.

Адміністрацыйная працэдура № 7.3
"Выдача медыцынскай даведкі аб нараджэнні"
(ажыццяўляецца з пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 16 снежня 2010 г. № 168)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1 дзень з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
Звяртацца да лекара акушэрскага аддзялення,
вул. Міцкевіча, 1.

Адміністрацыйная працэдура № 7.4
«Выдача медычнага пасведчання аб смерці (мертванароджанні)»
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 16 снежня 2010 г. № 168, пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2014 г. № 2)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу памерлага;
* пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу які звярнуўся.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

у дзень звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ў амбулаторна-паліклінічныя падраздзяленні да ўрача тэрапеўта ўчастковага, загадчыка аддзялення, урачу агульнай практыкі, загадчыку ўрачэбнай амбулаторыі, загадчыку ўчастковай бальніцы ў гадзіны работы падраздзялення, да ўрача акушэрскага аддзялення ўстановы аховы здароўя «Лідская цэнтральная раённая бальніца» (згодна з тэрытарыяльным прымацаваннем).

Адміністрацыйная працэдура № 7.5
"Выдача ліста непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці)"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь і Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 9 ліпеня 2002г. № 52/97 (у рэдакцыі пастановы Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь і Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 30.10.2015 № 107/67)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* медыцынскія дакументы (выпіскі з іх), выдадзеныя ў замежнай дзяржаве, медыцынская даведка аб стане здароўя, пасведчанне аб смерці, праязныя дакументы, пуцёўка на санаторна-курортнае лячэнне, копія пасведчання аб накіраванні на працу - у выпадку выдачы лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці ) па падставах, якія не могуць быць устаноўлены ў ходзе медыцынскага агляду, медыцынскага агляду і маюць патрэбу ў дакументальным пацвярджэнні.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

у дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ў амбулаторна-паліклінічныя падраздзяленні, дыспансеры, жаночую кансультацыю ўстановы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца" ў гадзіны іх працы да ўрача.
Пацыентам, якія знаходзяцца на лячэнні ва ўмовах стацыянара звяртацца да ўрача аддзялення знаходжання.

Адміністрацыйная працэдура № 7.6
"Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 9 ліпеня 2010 г. № 92)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* выпіска з медыцынскіх дакументаў (акрамя звестак аб адсутнасці псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку);
* дзве фатаграфіі памерам 30 х 40 мм - для атрымання медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якія пацвярджаюць прыдатнасць да кіравання механічным транспартным сродкам, самаходнымі машынамі, маламернымі суднамі, медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая змяшчае інфармацыю аб прыдатнасці да працы ў дадзенай прафесіі;
* ваенны білет - для ваеннаабавязаных пры атрыманні медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае адсутнасць захворванняў, уключаных у пералік захворванняў, пры наяўнасці якіх проціпаказана валоданне зброяй, медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маламернымі судамі.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1 дзень пасля правядзення, медыцынскага агляду, медыцынскага агляду
Тэрмін дзеяння дакумента
да 1 года, а для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маламернымі судамі, - да 5 гадоў

Звяртацца ў амбулаторна-паліклінічныя падраздзяленні, дыспансеры, жаночую кансультацыю ўстановы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца" ў гадзіны іх працы да ўрача.
Пацыентам, якія знаходзяцца на лячэнні ва ўмовах стацыянара звяртацца да ўрача аддзялення знаходжання.

Па пытанні выдачы медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічным транспартным сродкам, самаходнымі машынамі, маламернымі судамі – да сакратара вадзіцельскай камісіі ў цэнтральную раённую паліклініку, каб.106, вул. Кірава, 19 у гадзіны працы вадзіцельскай камісіі.

Па пытанні выдачы даведкі аб стане здароўя, якая змяшчае інфармацыю аб прыдатнасці да работы ў гэтай прафесіі, звяртацца (згодна з тэрытарыяльным прымацаваннем):
* у аддзяленне прафілактыкі цэнтральнай раённай паліклінікі, вул. Кірава, 19, (каб. №119), панядзелак-пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.00.
* у кабінет прафілактыкі гарадской паліклінікі №2, вул. Труханава, 25, (каб. № 107), панядзелак-пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.00.
* у кабінет даўрачэбнага агляду гарадской паліклінікі №1, вул. Лётная, 2 (каб. №208), панядзелак-пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.00.

Адміністрацыйная працэдура № 7.9
"Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з пастановай Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 9 ліпеня 2010 г. № 92)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца ў амбулаторна-паліклінічныя падраздзяленні, дыспансеры, жаночую кансультацыю ўстановы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца" ў гадзіны іх працы да ўрача.
Пацыентам, якія знаходзяцца на лячэнні ва ўмовах стацыянара звяртацца да ўрача аддзялення знаходжання.

Адміністрацыйная працэдура № 7.11
"Выдача даведкі аб дозе апраменьвання"
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з загадам Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 14.03.2008 № 198)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

* пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;
* дакумент які пацвярджае права на льготы.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

у дзень звароту
Тэрмін дзеяння дакумента
5 год

Звяртацца ў амбулаторна-паліклінічнае падраздзяленні ўстановы аховы здароўя «Лідская цэнтральная раённая бальніца» да участковага ўрача ў гадзіны яго прыёму.

Адміністрацыйная працэдура № 18.7
"Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь".
(ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2013 № 14)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента
6 месяцаў

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.

Адміністрацыйная працэдура № 18.13
«Выдача справки о доходах исчисленных и удержанных  суммах подоходного налога с физических лиц»
(осуществляется в соответствии с постановлением Министерства по налогам и сборам Республики Беларусь 31.12.2010 № 100)
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1 працоўны дзень з дня звароту

Тэрмін дзеяння дакумента
бестэрмінова

Звяртацца да бухгалтараў аддзела па заработнай плаце бухгалтэрыі установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца",
вул. 8 Сакавіка, 15, 2-гі паверх, каб. №9,
галоўны бухгалтар Арэхва Аксана Паўлаўна, у яе адсутнасць Жамойда Наталля Мікалаеўна.
Панядзелак - пятніца: з 8.00 да 12.00, з 12.30 да 16.30.









© Афіцыйны сайт установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца"
231300, г.Ліда, вул. Міцкевіча, 1.
cancel@crblida.by