ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ






QR-код «Если ты пострадал(а) от домашнего насилия»:

ЗВАРОТЫ

Звярнуцца ва ўстанову аховы здароўя «Лідская цэнтральная раённая бальніца» можна некалькімі спосабамі:

Напісаць ліст і скіраваць яго па адрасе: 231300, г. Ліда, вул. Міцкевіча, 1.
Патэлефанаваць на прамую тэлефонную лінію, «гарачую» лінію.
Прыйсці на прыём да галоўнага доктара ці яго намеснікаў.
Скіраваць электронны зварот пасярэдніцтвам «Дзяржаўнай адной (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзянаў і юрыдычных асоб» (обращения.бел).

АСАБІСТЫ ПРЫЁМ

ПРАМАЯ ТЭЛЕФОННАЯ ЛІНІЯ, «ГАРАЧАЯ» ТЭЛЕФОННАЯ ЛІНІЯ

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ

Парадак разгляду зваротаў

Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай ці рускай мове ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме. Пісьмовыя звароты падаюцца кур'ерам, па пошце, падчас асабістага прыёму, шляхам занясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму.

Пісьмовыя звароты грамадзянаў, у тым ліку індывідуальных прадпрыемцаў (далей – грамадзянін), павінны ўтрымваць:

  • назва арганізацыі або пасада службовай асобы, якой скіраваны зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас яго месца жыхарства (месцы знаходжання);
  • выклад істы звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзянаў).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымваць:

  • назва арганізацыі або пасада службовай асобы, якой скіраваны зварот;
  • поўная назва юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выклад істы звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка ці службовай асобы, упаўнаважанай ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка ці службовай асобы, упаўнаважанай ва ўсталяваным парадку падпісваць звароту, запэўнены друкам юрыдычнай асобы.

Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, пераборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжытак у зваротах нецэнзурных або абразлівых словаў ці выразаў.

Да пісьмовых зваротаў, што падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, што пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

У зваротах павінна ўтрымвацца інфармацыя пра вынікі іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) якія пацвярджаюць гэту інфармацыю дакументаў.

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінуты без разгляду, калі:

  • выкладзены не на беларускай ці рускай мове;
  • не ўтрымваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адраса яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка ці службовай асобы, упаўнаважанай ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • не ўтрымваюць асабістага подпісу грамадзяніна (грамадзянаў) або асабістага подпісу кіраўніка ці службовай асобы, упаўнаважанай ва ўсталяваным парадку падпісваць звароты, запэўненым друкам юрыдычнай асобы;
  • утрымваюць тэкст, што не паддаецца чытанню;
  • утрымваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы ці выразы;
  • падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, і да іх не прыкладаюцца дакументы, што пацвярджаюць іх паўнамоцтвы;
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам пра канстытуцыйнае судаводства, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, што вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам пра адміністрацыйныя працэдуры, звароты з'яўляюцца зваротамі працаўніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўсталяваны іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымваюць пытанні, развязак якіх не ставіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (ці) прапановы, занесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не ставяцца да чыннасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрыемца, не дакранаюцца якасці вырабляных імі тавараў, выкананых прац, робленых паслуг;
  • прапушчаны без паважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымваюцца новыя акалічнасці, што маюць значэнне для разгляду звароту па істоце;
  • з заяўнікам спынена ліставанне па выкладзеных у звароце пытаннях.

Вусныя звароты могуць быць пакінуты без разгляду, калі:

  • не прадстаулены дакументы, што сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, што пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
  • звароты ўтрымваюць пытанні, развязак якіх не ставіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём;
  • заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на цікавыя яго пытанні або ліставанне з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена;
  • заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжытак нецэнзурных або абразлівых словаў ці выразаў.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы.

Пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, што патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, — не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не пастаўлены заканадаўчымі актамі.

У выпадку, калі для рашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходны здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне прац, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, што перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, што ідзе за днём паступлення зваротаў, скіроўваецца пісьмовае паведамленне пра прычыны перавышэння месячнага тэрміну і тэрміны здзяйснення такіх дзеянняў (выкананні прац, аказанні паслуг) ці тэрмінах разгляду зваротаў.


Вышэйшы орган у адносінах да ўстановы аховы здароўя «Лідская цэнтральная раённая бальніца» – Галоўнае ўпраўленне аховы здароўя Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта: г. Гродна, вул. Ажэшкі, 3.

Рэжым працы: 

штодня з 8:30 да 17:30;
перапынак з 13:00 да 14:00;
выхадныя дні: субота, нядзеля.









© Афіцыйны сайт установы аховы здароўя "Лідская цэнтральная раённая бальніца"
231300, г.Ліда, вул. Міцкевіча, 1.
cancel@crblida.by