1. Сапраўдны Парадак распрацаваны ў адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 г. № 667 «Пра некаторыя пытанні працы са зваротамі грамадзянаў і юрыдычных асоб» і вызначае парадак вядзення справаводства па зваротах, што паступілі падчас «прамых тэлефонных ліній» ад грамадзянаў і юрыдычных асоб, ва ўстанове аховы здароўя «Лідская цэнтральная раённая бальніца».
2. У сапраудным Парадку ўжываюцца тэрміны ў значэннях, вызначаных пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23 ліпеня 2012 г. № 667 «Пра некаторыя пытанні працы са зваротамі грамадзянаў і юрыдычных асоб».
3. «Прамыя тэлефонныя лініі» ва ўстанове аховы здароўя «Лідская цэнтральная раённая бальніца» праводзяцца галоўным доктарам і яго намеснікамі.
4. «Прамыя тэлефонныя лініі» праводзяцца штоквартальна паводле зацверджанага графіка.
5. Інфармацыя пра дату, час, працягласць правядзення, нумар тэлефона і службовай асобе, што праводзіць «прамую тэлефонную лінію» месціцца ў Інтэрнэце на сайце ўстановы аховы здароўя, інфармацыйных стэндах.
6. Пры звароце на «прамую тэлефонную лінію» грамадзянін павінен паведаміць сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), дадзеныя пра месца жыхарства і (ці) працы (навучанні), а прадстаўнік юрыдычнай асобы - назву юрыдычнай асобы і яго юрыдычны адрас, сутнасць звароту.
7. Пры правядзенні «прамой тэлефоннай лініі» можа ўжыццяўляцца аўдыязапіс з паведамленнем пра гэта грамадзянаў і юрыдычных асоб.
8. Падчас «прамой тэлефоннай лініі» грамадзянам і юрыдычным асобам даюцца поўныя і вычарпальныя адказы на пастаўленыя імі пытанні ў межах кампетэнцыі.
9. Усе звароты, што паступілі падчас «прамой тэлефоннай лініі», рэгіструюцца ў дзень іх паступлення ў часопісе рэгістрацыі службовай асобай, што праводзіць «простую тэлефонную лінію» ці іншай службовай асобай, прызначанай кіраўніком установы аховы здароўя.
10. Пры патрэбе дадатковага вывучэння пытання, правядзення адмысловай праверкі ці запыту адпаведнай інфармацыі зварот рэгіструецца ў дзень яго паступлення шляхам афармлення рэгістрацыйна-кантрольнай карткі.
11. У выпадку калі зварот або асобныя пастаўленыя ў ім пытанні не ставяцца да кампетэнцыі аховы здароўя грамадзяніну і юрыдычнай асобе вытлумачваецца, у якую арганізацыю ім трэба звярнуцца. Такія звароты не падлягаюць рэгістрацыі.
12. Пра вынікі разгляду зваротаў, не рошаных падчас «прамой тэлефоннай лініі», грамадзяне і юрыдычныя асобы апавяшчаюцца ў пятнаццацідзённы тэрмін з дня рэгістрацыі зваротаў ва ўстанове аховы здароўя.
Пры патрэбе дадатковага вывучэння пытання, правядзення адмысловай праверкі, запыту адпаведнай інфармацыі тэрмін разгляду такіх зваротаў можа быць падоўжаны да аднаго месяца.
13. Рэгістрацыйна-кантрольная картка неадкладна або не пазней за працоўны дзень, што ідзе за днём рэгістрацыі, скіроўваецца на разгляд выканаўцаў паводле рэзалюцыі ў рэгістрацыйна-кантрольнай картцы.
14. Справы па зваротах, што паступілі падчас «прамых тэлефонных ліній», не разгледжаных падчас правядзення «прамой тэлефоннай лініі», фармуюцца цягам каляндарнага года. Кожны зварот і дакументы па яго разглядзе фармуюцца ў асобную справу, мясцуюцца ў храналагічным парадку і падшываюцца юрысконсультам установы аховы здароўя.
15. Дакументы пра разгляд зваротаў грамадзянаў і юрыдычных асоб і рэгістрацыйна-кантрольныя формы рэгістрацыі зваротаў грамадзянаў і юрыдычных асоб, што паступілі падчас «прамых тэлефонных ліній» (журнал і рэгістрацыйна-кантрольныя карткі), захоўваюцца цягам 5 гадоў.
16. Графікі правядзення «прамых тэлефонных ліній» захоўваюцца 1 год пасля замены новымі.
17. Па заканчэнні ўсталяваных тэрмінаў захоўвання дакументы, злучаныя з разглядам зваротаў, што паступілі падчас «прамых тэлефонных ліній», падлягаюць знішчэнню ва ўсталяваным парадку.